臭狐手術~台灣狐臭手術之行分享

一到夏天心情就會特別DOWN,因為一諗到要迫地鐵,迫巴士,然後啲人又望一望我,我就覺得係自己狐臭又開始發作…..LEE幾年miradry係香港好流行,我其實都想偷偷地咁去整,但係又驚個效果唔好,只係KEEP到一段短時間之後啲味道又有返

〔分享〕Miradry 貴貴der 真的沒有這麼神奇(非業配) <<——- 原來ME too !!

臭狐手術 終於解決我的問題

我要分享下我之前去台灣做手術ge經驗,其實係一個好朋友介紹ge,何文藻醫生臭狐手術處理得好好,又係網上到搵左好多關於何文藻ge文章嚟睇,咁我就決定去搵佢,既然都決定左去做手術(真係要好大勇氣,因為本身我個人好細膽),而且我發現其實 香港去台灣整其實真係好方便,冇想像中咁困難

臭狐手術 香港去台灣找何文藻醫生

何文藻皮膚診所

我係台灣睇嘅診所就係新北巿林口嘅何文藻皮膚診所,點解我會揀佢呢~首先佢係專門處理狐臭嘅皮膚科醫生,發表過好多國際論文,都係關於狐臭手術嘅,感覺上好專業,另外我係香港打電話去查詢嗰時,覺得佢地診所同事答問題嘅時候都幾直接,而且有好詳細咁同我解釋,做手術同手術之後傷口埋口,同埋會皮膚會5會有痕等問題,到我真係清楚明白所之後再幫我約做手術時間

臭狐手術 我的交通安排

做手術哥日,坐國泰早機嚟,咁到左台灣過埋關攞埋行理出嚟,都係大概11點咁上下,係機場直接搭機場捷運坐到口站(A9)….PS台灣個機捷會標示A1,A2…

林口A9—>轉巴士937

到左A9站之後,可以坐巴士937號,坐到"文三信義路口",就係文化三路同信義路個十字路口,落車之後你就會見到歐悅旅館,再向前行就係何文藻間皮膚診所,咁我就係住"歐悅國際連鎖精品旅館(林口館)“,佢係一間三星級酒店,入面有免費WIFI

google map
巴士937
巴士937 到 文三信義路口 下

臭狐手術 我的住宿安排

林口歐悅

酒店個地址: 新北市林口區文化三路二段115巷163號 電話  02-2608 6611 呢間係最近何文藻皮膚診所GE酒店,價錢又5算太貴

林口歐悅酒店

我同診所係約中午1230,手術之前何醫生好詳細咁同我解釋左狐臭形成原因,手術方式同埋手術之後注意事項,佢仲特別同我提到我今次接受GE手術方式比之前我個朋友做哥種更加先進,集合左好幾種方式於一身,最重要係傷口會康復得好快,同埋更加細微,成個手術用左2hr左右,打麻藥時會比較5舒服,之後就還好,結束後兩邊腋下都會綁紗球(佢會好緊,會有些少5舒服)跟住三日時間,何醫生都要求我連續三日返嚟高壓氧治療,所以5會有咩時間去太遠地方玩,高壓氧好似係用嚟治療減壓症(5明可以GOOGLE一下 =D),係LEE到佢係幫我提升手術皮瓣個含氧量,加強血液循環,可以加快癒合,佢部機器好似太空艙咁,幾特別,之後都係拆紗球同拆線等等…

總括嚟講,做完手術到E+已經有幾個月時間,個人覺得好意,之前一直擔心個手術,但整個過程完成之後,發現只係一個非常微創GE手術,雖然康復過程會有少少5方便,但係一諗到個狐臭得到好大改善就覺得咩都值得

拆完紗球 我的腋下

其他補充說明

如果你想比較酒店價錢,仲有間"悠逸休閒旅館"可以考慮下(搭機機捷運>A9林口站>2號出口轉右>沿文化三路直行➜行大概5分鐘到達林口三井OUTLET➜再行多5分鐘就會到悠逸休閒旅館

到診所可以問入面啲工作人員,就我所知都係一樣搭937

佢兩間可以係AGODA到搵到,又可以順便格下價

因為每日都要回診訓高壓氧,所以我揀歐悅國際連鎖精品旅館(林口館),返香港都係搭同樣交通工具,其實都係好方便

手術完,回香港了~

發表留言

使用 WordPress.com 設計專業網站
立即開始使用