臭狐手術~台灣狐臭手術之行生活點滴

至於點解決LEE幾日GE生活,因為頭三日都要夾住紗球,所以除左返診所高壓氧治療之外,我大部份時間都係STAY係酒店,一係就去三井OUTLET,去三井OUTLET都好方便,坐巴士就到入面都幾好行,比較多日本牌子,又多日本野食,仲有三井戲院,基本上應有盡有,咁本身又5可以去到好遠,所以我哥幾日都係去哥到打發時間,飲飲食食再睇下戲咁,每日再固定返去做高壓氧,都算係一種微旅行,而且林口規劃都好好,環境又5差,公園又多,係條街街都5會有咩壓迫感,同埋附近啲餐廰真係好多,係何文藻皮膚科診所旁邊都有5少,順便解決飲食GE問題

我住的酒店 歐悅

附近仲有便利點,有咩要買都可以買到,幾方便

祥記小館:偏台灣口味,不過因為得我自己一個,佢份量又比較多,所以5係好適合我,佢係好似套餐咁點餸,所以一份可能要2-3人先搞得掂,如果一個人就只可以點炒飯炒麵哥啲

喜園火鍋林口歐風店:算係高檔GE火鍋店,價位會比較高,啲菜係有機菜,而且菜式都好豐富,同埋啲肉都有認證,海鮮又夠新鮮,啲蝦隻隻長過手掌,湯底仲好有心機咁去煲,野飲又掂,總之就係好好味

中環茶餐廳:港式茶餐廳,咁點都係5會好道地,但都係一個選擇咁LA~~~

使用 WordPress.com 設計專業網站
立即開始使用