東京之旅

東京地鐵 恐怖嘅東京地鐵圖

見到東京地鐵咁複雜先唔好驚住,其實搞明咗就一啲都唔難!我地先搞清楚一件事,呢件事就喺東京鐵路其實有三種,分別喺東京地鐵、JR(火車)同新幹線(高速鐵路)。

➡ 東京地鐵,喺東京市區嘅主要交通工具。

➡ JR,車種比較多,有快有慢,市區入面或者跨城市嘅都有。有時喺一個大車站入面會有地鐵同JR可以搭/換線,所以要轉車就一定要先出站買飛再入翻閘。

➡ 新幹線,快、但同時票價都喺最貴嗰個,剩喺會有跨縣市嘅線。

如果要搵酒店過夜嘅話,可以喺東京地鐵嘅大站附近搵,想慳翻住宿費嘅話就建議搵上下一個站附近嘅住店。多數想要方便少少嘅自由行就會喺新宿、東京、上野呢啲大站附近落腳。

  • 每日都有好多schedule的人:住新宿 
  • 大採購或者交通方便:住上野
  • 交通中繼站:住東京

不過住喺邊就真喺唔好咁鐵齒,東京大都會住喺邊度都一樣方便,睇翻schedule做人就最穩陣(呢一次我三晚都住東京站附近,附近有機場巴士搭,而且離築月地同想去嘅地方都比較方便)。

住宿方面我習慣喺Agoda 或者 booking上面book房(因為好驚airbnb出事,到而家仲未用過),但今次Expredia啱啱好有新開店嘅住宿優惠,喺東京站三晚先住咗2000蚊左右!實在太平啦。

東京自由行行程推薦

因為得嗰短短四日,我就放棄咗迪士尼,再加上3月迪士尼有好多要維修嘅設施(我最想玩嘅幽靈公寓居然維修!)加上之前已經去過兩次香港嘅迪士尼啦,有好多設施同東京嘅一樣,唔去仲順便慳翻貴死人嘅門飛。

今次行程,可以話喺出發當日我先決定到要去邊!你冇睇錯,就是當日決定,但我覺得呢個先喺自由行好玩之處!

食「すし屋銀蔵」(壽司屋銀藏)嘅新鮮壽司同魚生黎補充體力啦!

一入到店入面就可以見到吧台後有食用魚們游水中,可見食材嘅新鮮度;有各式魚生同壽司任揀,除咗套餐之外仲可以單嗌,選擇相當之多。握壽司一律只要130日圓,性價比簡直爆登!店家除咗吧台位,仲有一般檯凳同和室嘅暖爐檯可以揀,食起身更有日本風味。

すし屋銀蔵浜松町店】(壽司屋銀藏濱松町店)
地址:東京都港区浜松町2-4-12 東京モノレール浜松町駅ビル 1F
電話:03-3431-4791
營業時間:11:30~14:30,17:00~23:30

發表留言

使用 WordPress.com 設計專業網站
立即開始使用