腋臭手術嘅傷口照顧分享

腋臭手術喺一個解決腋臭比較好嘅方式。佢喺一個手術,所以都喺會有一段嘅修復期。


分享下我嘅傷口照顧經驗先啦,何文藻醫生嘅手術會配搭高壓氧氣,令啲皮瓣修復得更好更快,特別針對我哋呢啲海外黎嘅患者。所以我前三日要去高壓氧氣艙度接受翻治療,有啲似我去菲律賓Palawan潛水嘅feel。


醫生會在手術後嘅第三日拆翻束縛紗球,束縛紗球喺為咗防止血腫。

前兩個禮拜可以沖澡,不過傷口地方唔可以掂水;

第四日冇問題嘅話就可以返香港啦。

醫生同我講手術會有一個糜爛期,喺任何狐臭手術嘅康復過程都會遇到嘅。但何文藻醫生比咗我一個「特殊」嘅敷料帶返香港換。換藥好輕鬆,好似貼紙一樣貼喺傷口上面就得。

第十四日後: 傷口終於掂得水!

「傷口會變硬再變軟,喺變硬嘅階段中,可能某個動作扯到就會痛,喺正常嘅!不過疤痕組織要點樣變軟?就喺每日都要練習舉手去軟化翻個皮下組織。」
我起床個陣都好明顯感覺到胳肋底比前幾日更加緊繃咗,所以我就更加積極咁去練下舉起身隻手,不過冇咩進步 因為真喺扯到有啲唔舒服,但傷口睇起身退紅咗唔少
然後今日終於沖得涼啦!因為我皮膚對啲透氣膠布過敏
所以手術完貼嘅膠布殘膠仲一直殘留緊喺度
(即使我後尾買咗低致敏嘅3M膠布仲喺會過敏)
所以沖得涼真喺一件好開心嘅事

手術後色素沉澱
呢個部分同大家分享,時間會比較耐,但喺六個月之後會慢慢淡返,一年後會剩返一成。最終會比一開始黑少少。呢一點何醫生會喺手術前同我講清楚,畢竟喺一個手術,唔會冇後遺症狀。

不過呢個手術我覺得好值得
既治標又治本,真喺好開心自己鼓起勇氣去做咗
以後可以無憂無慮咁著無袖啦~~~

發表留言

使用 WordPress.com 設計專業網站
立即開始使用