腋臭~讓我從小好自卑

味道: 上流寄生族 “夫子言之,于我心有戚戚焉”

5知大家有冇睇過韓國戲"上流寄生族“,套戲上哥時好多人係到討論,搞到我諗起我好耐之前,因為太在意自己有狐臭,令到自己變得好自卑,搞到我用左好多錢去搵醫生做微波熱能除汗,姐係MIRADRY,老實講係幫我改善左,冇乜體味,但係過一排之後又開始復發,我係對啲味好CARE,由其係夏天哥時,係車箱入面咁樣GE密閉空間,我經常要閉氣,因為實在太難聞,搞到我差D冇氣抖,而我亦都好擔心自己D味會影響到人地,LEE D味畀我諗到好似套戲入面個有錢佬朴社長 李善均飾,因為佢對D味都好敏感,一聞到異味佢就會下意識咁禁住自己個鼻,睇起上嚟好似係一個細微動作,但係就顯露出佢對低下階層人士GE嫌惡已經恨之入骨,而我就係咁GE自卑咁,咁我咪就係好似佢咁???

上流寄生族 韓國片 提到了體味~~~

於是我就睇到台灣何文藻醫生係臭狐手術方面GE專家,我就特登飛到台灣做臭狐手術,大大咁改善左我個臭狐問題(PS我自己知道冇話100%去除,但係我真係感覺到佢效果好過MIRADRY好多好多),而我亦都擺左好似套戲入面未康昊飾演GE失業司機….一直咁聞自己D衫GE自卑,5洗再煩要用咩洗衣精或者柔順劑同埋香水去改變LEE種與生俱內GE氣味,終於可以甩左佢,做完手術好似變成另一個人一樣,實在太好,BYE~~~~~~~

發表留言

使用 WordPress.com 設計專業網站
立即開始使用