故宮博物院之旅

故宮博物院之旅

做完腋臭手術,頭三日我胳肋底要夾紗球,何醫生話最好唔要亂咁郁,但可以做啲簡單嘅活動。頭幾日每晚都要瞓喺高壓氧艙 ,其餘時間我有啲無聊,就到台灣幾出名嘅故宮博物館下(單程要100分鐘),呢嗰都喺我幾推薦大家嘅一個行程 (故宮博物院
一日遊),大家量力而為。

分享一下我見到嘅幾個我印象深刻嘅文物。講定先,我唔喺專業嘅歷史學家,僅僅就我見到嘅作一啲簡單分享。

谿山行旅圖

谿山行旅圖喺五代末,北宋畫家范寬嘅代表作,都喺中國繪畫歷史上嘅傑作。佢喺一位著名嘅畫家,長期生活喺陝西山林入面,深入觀察北方嘅山川景物。善長畫山水,重視寫生。為人風儀峭古,不拘世俗。

佢嘅作品極具氣勢,入面可見巨峰壁立,幾乎占滿咗成片風景。畫裡嘅山頭上有茂密樹林,動態感極強嘅飛瀑,從山腰間去山下直直奔流;山腳布滿咗巨石,山路上有一條商旅隊伍;路邊有溪水流淌:就喺從山腰流下嘅飛瀑,栩栩如生,好似聽到畫裡傳來嘅水流聲、人聲、騾馬蹄聲。

肉形石

今次比較可惜嘅喺,啱啱好冇見到翠玉白菜,但喺又比我見到出名嘅肉形石,佢喺清朝時期嘅作品。肉形石嚟自一塊瑪瑙石,形成過程中受到雜質嘅影響,生出一層層唔同顏色嘅疊層。工匠將頂部表面嘅石材加工染色,做出層次分明、肌理逼真嘅作品,外表睇落就好似一塊肥嫩嘅東坡肉,因此被稱為「肉形石」。睇到我好肚餓呀!

同中華民國國寶嘅毛公鼎,翠玉白菜合稱「故宮三寶」

點解叫東坡肉呢? 查咗下資料,[b1] 相傳蘇東坡任職杭州太史嗰時,佢就發動民工一齊去疏浚西湖,啲人就送咗大量嘅豬肉同酒嚟感謝佢,於是蘇東坡就要佢嗰廚師將豬肉煮成紅燒肉,並且連埋啲酒一齊分享比啲民工食,但喺嗰廚師唔小心將酒同紅燒肉一齊煮咗,諗唔到煮出嚟嘅紅燒肉更上一層樓,肥而不膩、帶有酒香,從此就登名為杭州名菜。


仲有見到好多價值連城嘅文物,真喺太值得啦!

交通分享:

公車937 從林口到捷運圓山站,搭乘捷運淡水信義線從【圓山站】至【士林站】,出站後轉乘公車

抵達【士林站R16】後,由1號出口出站,往前步行約1~2分鐘即可到達中正路公車乘車處,請在此搭乘「紅 30」、「815」、「304」、「300」、「255」、「小19」、「小18」、「市民小巴1」等路線公車,約15~30分鐘後即可抵達故宮。

使用 WordPress.com 設計專業網站
立即開始使用